Khamis, 20 Mac 2014

Aku Dan Kereta Viva

Assalamualaikum

Aku & Kereta Viva


Memiliki sebuah kereta hasil dari titik peluh sendiri sungguh tak ku sangka.
Aku dapat memilikinya dalam tahun 2012.Miliki kereta sendiri setelah hampir
setengah tahun bekerja. Hanya mampu memiliki kereta viva 850 masa tu.
Syukur Alhamdulillah atas rezeki ini, kini hampir 2 tahun kereta Viva 850 ini berkhidmat denganku.
Terlalu banyak jasanya padaku sepanjang aku menggunakannya.
 




Hampir keseluruh pelosok Sabah sudah kereta viva ku ini berjalan.
Menyelosori setiap daerah. Hanya pelosok Semenanjung lagi kereta ni belum sampai.
Insyallah akan datang. Berhujan sudah, berpanas sudah dan berbanjir pun sudah.
Pelbagai dugaan yang kereta viva ku ini tempuhi.Namun aku tetap tidak pernah
mensia-siakankannya, ia terlalu besar nilainya bagiku.
 Akan ku jaga dengan sebaiknya.



Sedikit info


RichPlan4U.com pasti ada yang belum mengenali apa
fungsi RichPlan4U.com sebenarnya.
Jom saya kongsikan di sini.


RichPlan4U.com, adalah syarikat yang menawarkan servis perbaharuan insuran 
kereta dan cukai  jalan. Kini siapa yang membuat tempahan awal akan mendapat diskaun 15% 
 potongan harga ke atas NCD sedia ada. 
Dari sekarang hingga ke 31 Mac, tuan/puan boleh membuat tempahan awal 
(tertakluk kepada tahun ini sahaja).
  Ia menawarkan perkhidmatan atas talian


Jenis perkhidmatan yang ditawarkan:

* Smart drivers
* Non motor insurance


Jom layari:


RichPlan4U.com

custcare@richplan4u.com
Rich Plan Management & Consultancy
Menara 11A, Avenue 5,
Bangsar South, No. 8, Jalan Kerinchi,
59200 Kuala Lumpur 


 017-6087299
019-2453884

2 ulasan: